HERHALING BASIS

Herhalingslessen eerstehulpverlener EHBO

Het diploma Eerste hulp van het Oranje Kruis is 2 jaar geldig. Om aan de eisen van competentie te blijven voldoen kunnen herhalingslessen worden gevolgd die worden gegeven in de periode tussen september en april. De herhalingslessen worden gegeven in 2 groepen.

In de loop van het jaar komen alle competentieonderdelen opnieuw aan de orde zodat de kennis en vaardigheden van de deelnemers up to date blijven. Net als bij de Basisopleiding wordt de theorie afgewisseld met praktijkopdrachten waarin vaardigheden geoefend worden.

Cursusduur Herhaling Basis EHBO

De cursus herhaling Basisopleiding eerstehulpverlener EHBO wordt gegeven in 8 lessen van 2 uur en wordt afgesloten met een praktisch examen. De meeste zorgverzekeraars vergoeden een deel van het cursusgeld!

Kijk voor een overzicht op Zorgwijzer.nl

Kosten cursus

De kosten voor de herhaling Basisopleiding eerstehulpverlener EHBO bedraagt € 70,00
Deze kosten zijn inclusief:

• Verbandmiddelen, AED en reanimatie materialen (om mee te oefenen)
  • Huur locatie
  • Onkostenvergoedingen (docenten, arts, lotus)
  • Diploma verlenging (Oranje Kruis)
  • 1 jaar Lidmaatschap van de Nationale Bond voor EHBO
  • Jaarlidmaatschap EHBO vereniging Nootdorp

Eisen voor deelnamen

Eisen voor deelnamen aan de cursus Basisopleiding Eerstehulpverlener zijn:

• U bent lid van de EHBO-vereniging Nootdorp
  • U bent in het bezit van een geldig EHBO diploma
  • Voldoende kennis van de Nederlandse taal (alle lessen en lesmateriaal zijn in het Nederlands)

Start cursus

Startdatum voor de volgende herhaling cursus Basisopleiding eerstehulpverlener EHBO staat gepland op:

Start herhalingslessen groep A – 5 oktober

Start herhalingslessen groep B – 19 oktober

Schuilt er in jouw ook een hulpverlener?

Schrijf je direct in

error: